ŽELJKO HUBAČ - dramski pisac

"Mala sirena" najbolja predstava za decu na Festivalu Ringišpil/Festić u Lazarevcu

Na Festivalu za decu Ringišpil/Festić, koji je od 1. do 4. novembra 2023. godine održan u Lazarevcu, u konkurenciji predstava iz Kragujevca, Beograda, Pančeva i Bačke palanke, "Mala sirena" Narodnog pozorišta Timočke krajine Zaječar, koja je rađena po tekstu i u režiji Željka Hubača, proglašena je naboljom produkcijom Festivala, sa prosečnom ocenom publike 4,86.

 

 

Počele probe nove drame Željka Hubača u Narodnom pozorištu

У Народном позоришту у Београду почеле су пробе представе „Сањао сам да сам се пробудио”, по тексту Жељка Хубача, у режији Дина Мустафића. Премијера је планирана 29. новембра на Сцени „Раша Плаовић“. Драматург Ђорђе Kосић, сценограф Јасмина Холбус, костимограф Марина Меденица, композитор Ирена Поповић Драговић и Љиљана Мркић Поповић (сценски говор) потписују се као уметнички тим новог позоришног дела у ком су улоге додељене Јовану Јовановићу, Душану Матејићу, Анастасии Мандић, Сузани Лукић, Нини Нешковић, Николи Вујовићу и Слободану Бештићу.

Kомад „Сањао сам да сам се пробудио“ говори о животу у једном позоришту посредством четири жанра који се крећу од фарсичне структуре, преко мелодраме, историјског каламбура до водвиљске игре, заокружујући слику наше, и не само позоришне стварности.

„Ово је комад о позоришту, о томе колико и коме оно значи, а коме не, о његовој друштвеној позицији, субверзивности, сјају и беди, о ономе што је у њему лепо и ружно, о страсти која га ствара и обести која га разара, о уметничкој сујети и безрезервној љубави, о снази оних који у њега верују и који му се дају чак и када му не верују, о театарским утилитаристима и духовницима... О свима оним драгим и не тако драгим позориштницима који су прошетали кроз мој живот у театру и оставили белег, са којим ваља живети, а сањати. Читав живот сам сањао да сам се пробудио. И још увек сањам... Ова драма је писана са амбицијом да буде што верније огледало наше позоришне стварности. И свака сличност са оном другом, овоземаљском стварношћу је намерна“, каже Жељко Хубач.

„Желео бих да направим допадљиву представу која ће широко комуницирати са публиком, а да у исто време, наравно, она има дубину, поетичност и естетску вредност“, најавио је редитељ Дино Мустафић и оценио да је реч о веома динамичном тексту који у себи има једну водвиљску моторику.

„Допада ми се у њему и та паралела између снова и позоришта, односно шта је позориште, а шта сан. У сновима је све могуће. Они могу да буду изокренути, надреални, алогични... Ово неће бити представа која је намењена искључиво позоришним људима, него ће се она обраћати широкој публици која нема баш много везе са позориштем. Kоји су то компромиси које човек може да направи, а да не одустане од самог себе, од свог бића? То ми је веома важно питање, када је реч о овом тексту. Јер, ми живимо у том мета простору снова. Увек нешто сањамо и из тог сна нешто стварамо, пишемо, имагинирамо... У раду на овој представи, волео бих да, као суштину, извучемо да је позориште лепо са свим својим противречностима“, поручио је признати сарајевски филмски и позоришни редитељ, који први пут ради у београдском националном театру.

Nagrada za "Čučuk Stanu" na Festivalu "Glumac Evrope" u Severnoj Makedoniji

 

Monodrama "Čučuk Stana" autora i reditelja Željka Hubača, koja je rađena u produkciji Narodnog pozorišta Timočke krajine "Zoran Radmilović" iz Zaječara, selektovana je u takmičarski program 21. međunarodnog festivala "Glumac Evrope", koji je od 6. do 11. jula održan u Resenu, na Prespanskom jezeru u Severnoj Makedoniji. Umetnički direktor i selektor Festivala je poznati makedosnki pisac Jordan Plevneš. U konkurenciji  monodrama iz Švajcarske, Nemačke, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Albanije, Hrvatske, Srbije i zemlje domaćina, Grand prix Festivala za najbolju monodramu dobila je Nataša Petrović, tumač naslovne role, Čučuk Stane. Međunarodnim žirijem predsedavao je glumac Meto Jovanovski. 

  

Nagrada za tekst na Festivalu Mali Joakim

Na 15. Festivalu predstava za decu i mlade profesionalnih pozorišta Srbije "Mali Joakim" nagradu za dramski tekst dobio je Željko Hubač, za komad "Razmaženi princ" koji je izvelo Narodno pozorište u Leskovcu. Po mišljenju Stručnog žirija u pitanju je "originalni dramski tekst koji obostrano komunicira kako sa decom, tako i sa njihovim roditeljima, postavljajući problematiku samog odgoja deteta".  Leskovačka izvedba "Razmaženog princa" osvojila je još dve nagrade na ovom Festivalu, za scenografiju nagrađen je Dušan Stanković, a glumački nagradu osvojila je Petra Dimitrijević, za ulogu Sare.

Premijera "Male sirene" u Zaječaru

U Narodnom pozorištu Timočke krajine "Zoran Radmilović" 31. oktobra 2022. godine je odigrana premijera predstave za decu "Mala sirena" po tekstu i u režiji Željka Hubača. 

Prema rečima autora i reditelja “Mala sirena” je priča o žrtvi koju smo spremni da damo zarad ljubavi.
“Danas je priča o ljubavi koja traži žrtvu postala nerealna mladim ljudima, kao što je i bajka izašla iz njihovog svakodnevnog života. Zato pozorište ima vrlo važan zadatak, da bajku vrati u dečiju svakodnevicu, ali vodeći računa o tome da se današnja deca razlikuju od one od pre dvadeset, trideset, četrdeset godina. Zato je ova “Mala sirena” rađena kao mešavina različitih žanrova bliskih današnjoj deci. Ona je i komedija i melodrama. Trudili smo se da ovom predstavom, učinimo ovu Andersenovu bajku još zanimljivijom a da sa druge strane ne odstupimo od onoga što je osnovni literarni predložak“, ističe Hubač.

Autorsku ekipu predstave čine:
Scenski pokret i asistent reditelja: Olivera Viktorović Đurašković
Scenografija: Mirko Stokić
Kostim: Gorica Ilić i Mirjana Stanojević
Muzika, dizajn zvuka i animacije: Dušan Purešić

Glumačku podelu čine:
Mala sirena: Marija Stanković
Princ: Branislav Mijatović
Papagaj: Ana Tanasković
Morska veštica: Nataša Petrović
Ušati: Miloš Tanasković
Okati: Predrag Grbić
General oktopod / Кralj vetrova: Gabrijel Bećarević
Skočko: Viktorija Arsić
Sestrica: Aleksandra Manasijević
Morske karakondžule: Branislav Mijatović, Aleksandra Manasijević i Viktorija Arsić
Animacije: Gabrijel Bećarević i Aleksandra Manasijević

Premijera "Kralja Tvrtka" u Sarajevu

U Sarajevu je, u Velikoj dvorani Bosanskog kuturnog centra, 7. jula 2022. godine održana premijera predstave  „Kralj Tvrtko“ u režiji Dine Mustafića. Tekst drame je, po motivima  romana Jasmina Imamovića "Ljetopis Kralja Tvrtka, napisao Željko Hubač, a producenti projekta su Jasmin Duraković i Amir Kudumović (UG Scena).

Predstava se bavi životom velikog bosanskog kralja Tvrtka I Kotromanića i dramski je prikaz ličnosti ove velike istorijske ličnosti BiH i Balkana. Akcent dramske predstave je na unutrašnjim odnosima njegovog porodičnog i društvenog okruženja u kojem je živeo i delovao.

Autorsku ekipu projekta, osim Dine Mustafića i Željka Hubača, čine renomirani umetnici iz BiH: scenograf Osman Arslanagić, kostimograf Amila Zulfikarpašić i kompozitor Damir Imamović.

U predstavi igraju: Muhamed Hadžović, Senad Bašić, Kaća Dorić, Helena Vuković, Vanja Matović, Mirna Jogunčić, Mirza Ćatibušić, Elmir Krivalić, Muhamed Porča i Enes Salković.

"Dečak i mesec" najbolji u Zrenjaninu, "Razmaženi princ" premijerno u Leskovcu

Na 71. Festivalu profesionalnih pozorišta Vojvodine, predstava u produkciji Lutkarske scene NP "Toša Jovanović" iz Zrenjanina "Dečak i mesec" za koju je tekst napisao Željko Hubač (po motivima priče Branka Ćopića "Mjesec i njegova baka") a koju je režirala Vjera Vidov, po oceni stručnog žirija proglašena je najboljom u konkurenciji predstava za decu, a nagradu za najbolju kreaciju lutaka dobila je Blagovesta Vasileva. Stručnim žirijem je predsedavao Dejan Dukovski, a članovi su bili Irena Tot i Mia Knežević.

Na sceni Narodnog pozorišta u Leskovcu 17. aprila je premijerno izveden komad "Razmaženi princ" Željka Hubača, u režiji Igora Damnjanovića. U predstavi igraju Ivan Jabković, Filip Radivojević, Mina Cocić, Tanja Krčmarik, Petra Dimitrijević i Nikola Šćepanović.

Premijera "Berlinskog zida" u Srpskom narodnom pozorištu

Na Kamernoj sceni Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu, 9. marta je održana premijera komada Željka Hubača "Berlinski zid" u režiji autora. Dramaturg predstave bio je Aleksandar Milosavljević, komozitorka Irena Popović Dragović, kostimografkinja Marina Sremac, scenograf Željko Piškorić, a asistentkinja dramaturga bila je Divna Stojanov. U predstavi igraju Milan Kovačević, Marko Savić, Marija Medenica, Peđa Marjanović, Dušan Vukašinović i Nina Rukavina.

berlinski zid 4 150x150berlinski zid 1 150x150  berlinski zid 7 150x150berlinski zid 9 150x150

Kritika o predstavi:

Portal Off, Novi Sad

"OD KOSOVA DO METOHIJE – kritika predstave Berlinski zid
By Gost autor: Svetislav Jovanov|15/03/2022|Predstave
Berlinski zid (Kad se mi mrtvi zaigramo živih), tekst i režija Željko Hubač,
Srpsko narodno pozorište, Novi Sad

Da je i danas moguće spojiti savremenu porodičnu pripovest i društvenu povest, izbegavajući iskušenja psihološkog detaljiziranja, ali i samodovoljnosti postdramskog manirizma, pokazuje na zanimljiv način nova postavka drame Berlinski zid Željka Hubača, koju je u Srpskom narodnom pozorištu režirao sam autor.

Premda je od objavljivanja Hubačevog komada prošla gotovo decenija (a napisan je 2009-e), obe njegove pomenute dimenzije i danas poseduju bolnu, akutnu aktuelnost. Naime, okosnicu radnje Berlinskog zida čine tri čvorišta porodičnih zbivanja (seoski ambijent blizu Uroševca), podjednako oblikovana dinamikom ličnih i generacijskih trvenja, kao i kontekstom srpsko-albanskog sukoba na Kosovu, tokom i nakon NATO bombardovanja 1999. godine. Prvo čvorište/čin predočava (uzaludne) napore imućnog seljaka Skendera da sačuva budućnost muških potomaka (pokušajem da sina Faruka odvrati od saradnje sa pobunjenim sunarodnicima), ali i predrasudom uobličenu ideju o „čistoti“ takve budućnosti (nastojanje da prekine vezu sina Petrita sa Srpkinjom Anom). U analognom registru, okidač kobnog niza u drugom čvorištu je opsesija imućnog seoskog gazde Velimira posedom, to jest njegovo odbijanje da podeli zemlju sinovima: zbog okova patrijarhalnog reda, Marija se, umesto za Vasilija (obostrana ljubav), udaje za Raška – da bi, na kraju, prepustivši braću međusobnom uništenju ostala, sa Vasilijevim detetom, na Velimirovoj brizi. No, završnicu ovog niza autor – a u okviru trećeg čvora – efektno „uparuje“ sa krahom veze između Raška i Ane, koja, nakon neuspeha veze sa Petritom, biva – takođe sa tek rođenim detetom – osuđena na samoću."

"Odustavši od direktne ideološke „modernizacije“ i napadne „estetizacije“, Željko Hubač je u postavci sopstvenog komada nastojao da se, u stilskom kao i žanrovskom pogledu, približi jednom viđenju koje je u suštini minimalističko, čak asketsko. Svestan da je, u trenutku pojave komada, istorijsko-društveni kontekst/povest neminovno davao (ili nametao!) univerzalnije značenje prizorima porodičnog raspada, opravdano je zaključio kako je, logikom protoka vremena, tok tragičke empatije obrnuo smer: to jest, da problematika Berlinskog zida može sačuvati i pojačati svoju uverljivost samo ako se značenja istorijskog konteksta utemelje u dinamici i simbolici porodičnih priča. Pošavši od tog uvida, Hubač je (u saradnji sa dramaturgom Aleksandrom Milosavljevićem) gradio dramaturško-rediteljski koncept koji podrazumeva ne samo da se evidentna metafora „berlinskog zida“ (nepremostive granice, kobnog razdora i slično) opredmeti kao unutrašnja granica, nego i da se takvo opredmećivanje (od)igra na granični način.

Kao prvi potez u tom smeru, Hubač-reditelj je, bez mnogo obzira prema Hubaču-piscu, dosledno redukovao mnoštvo detalja zapleta i različite opisne elemente psihologije likova: na taj način, iskristalisan je jedinstven, vibrantan tok aktivne emocije. S druge strane, ovaj emocionalni tok postaje sastojak, aspekt i materijal jedne promišljene i dosledne igre sa didaskalijama (onima koje je nudio tekst i dopisanim). U većini kriznih situacija, naime, prikazivanje nasilnih ili iznuđenih postupaka – ubistva, samoubistvo, silovanje – biva zamenjeno sažetim, preciznim, suvoparnim didaskalijama koje izgovaraju sami akteri tih prizora (npr. „Skender ubije Envera“). Ova „podrivačka“ montaža pokazuje se kao višestruko delotvorna: ponavljano izostavljanje čina/radnje koja bi trebalo da pojača ili poentira napetost izaziva uskraćenost, potom teskobu, a na kraju novu vrstu napetosti. S druge strane, sama didaskalija postaje vrsta komentara, upravo zbog „ravnog“ tona saopštavanja; među najefektnije spada, recimo, činjenica da se prizori iz života albanske porodice najavljuju didaskalijom-oznakom „Kosovo“, dok nas u priču o srpskoj porodici uvodi najava „Kosovo i Metohija“. Najzad, kao treće, sažimanje koje se postiže izostavljanjem pomenutih činova dodatno ubrzava tempo radnje."

"Ali, Hubaču, prividno paradoksalno, nije cilj ubrzavanje tempa, već usklađivanje ovako relativizovanog vremena sa raslojavanjem prostora. Dok dva niza stolica koji sleva i zdesna omeđuju središnji prostor zbivanja funkcionišu kao mesta za predah aktera, ali i kao vrsta „lansirne rampe“ (za ulaz u igru), niz stolica smešten u pozadini pozornice ima malo složeniju funkciju, koja prevazilazi konvencionalnu predodžbu „onostranog“ (to jest prostora „zagrobnog života“). S jedne strane, posmatrač relativno brzo uviđa da upućivanje lika prema nizu stolica u pozadini označava da je lik od tog trenutka mrtav. Međutim, potrebno je nešto više vremena da bismo uočili kako nas Hubač, dosledno i nenametljivo, vodi ka daleko mračnijem uvidu: nakon „smene čvorišta“ – ali i saznanja da isti glumci tumače, u gotovo istom „porodičnom rasporedu“, druge likove – počinjemo da shvatamo kako su mrtvi uvek iznova spremni da se (za)igraju živih, to jest, da prošlost uvek vreba na nekoj klupi, kao nepremostivi zid između nas i života.

U realizaciji Hubačeve intrigantne i zahtevne postavke, glumački ansambl je ispoljio zadovoljavajući opšti nivo emocije i zavidnu koncentraciju. Ipak, primetno najuverljiviju kombinaciju izražajne snage i prigušene napetosti pokazao je Milan Kovačević (u ulogama Skendera i Velimira). Pored njega, natprosečni doprinos je dao Marko Savić (Enver, Dimitrije), a Marija Medenica (Dita, Marija) je pokazala vrhunsku suptilnost i koncentraciju u najzahtevnijim prizorima (nevoljni seks sa Dimitrijem), dok su Nina Rukavina, Dušan Vukašinović i Peđa Marjanović bili na visini zadatka.

Scenografija Željka Piškorića je funkcionalno ostvarila rediteljevu prostornu koncepciju, dok su kostimi Marine Sremac bili usklađeni sa karakterizacijom, ali i sa opštim ambijentom suzdržane sumornosti. Najzad, muzika Irene Popović Dragović na pravi način je poentirala pomenuto minimalističko, asketsko usmerenje ove nesvakidašnje predstave."

Aktivnosti u 2021. godini

Nakon završetka emitovanja TV serije "Kamiondžije", po scenariju Gordana Mihića, u adaptaciji Željka Hubača, tokom 2021. godine emitovana su dva ciklusa serije "Radio Mileva" za koju su scenario pisali Zorica Cvjetić, Marjana Čulić Vićentijević i Željko Hubač.

U Srpskom narodnom pozorištu u Novom Sadu, krajem sezone započete su probe komada "Berlinski zid" po tekstu i u režiji Željka Hubača. Premijera je, zbog epidemije korona virusa, odložena za početak marta 2022.

Na Lutkarskoj sceni Narodnog pozorišta "Toša  Jovanović" u Zrenjaninu, 15. novembra 2021. godine premijerno je izvedena predstava "Dečak i mesec" za koju je tekst napisao Željko Hubač, po motivima poeme Branka Ćopića "Mjesec i njegova baka", u režiji Vjere Vidov.

U Pozorištu Timočke krajine "Zoran Radmilović" u Zaječaru, 9 decembra prvi put pred publikom, na zatvaranju Pozorišnog festivala za decu "ZajeČAR", izvedena je predstava "Lepotica i zver" po tekstu i u režiji Željka Hubača. Ova predstava je tokom jeseni imala zatvorenu premijeru (zbog epidemije korona virusa), a učestovala je na revijalnom Festivalu FESTIĆ, kao i na Festivalu "Mali Joakim" profesionalnih pozorišta Srbije, gde je osvojila Nagradu za najbolju masku Stručnog žirija i Nagradu za najbolju predstavu po oceni publike.

Pozorište Timočke krajine "Zoran Radmilović" iz Zaječara objavilo je knjigu drama za decu Željka Hubača. U knjizi su objavljeni komadi: "Mala sirena", "Razmaženi princ", "Carevo novo odelo u zemlji čuda", "Lepotica i zver" i "Uspavana lepotica". Recenzent knjige je pozorišni kritičar i teatrolog Aleksandar Milosavljević.

Željko Hubač je tokom jula učestvovao u radu Žirija za Nagradu Grada teatra Budva, zajedno sa teatrološkinjom Jelenom Lužinom i teatrologom Dževadom Karahasanom. Žiri je odlučio da je ovogodišnji laureat Nagrade reditelj Boris Liješević.

Tokom 2021. godine predstava "Bliži nebu" autora i reditelja Željka Hubača, u izvođenju ansambla Pozorišta Timočke krajine "Zoran Radmilović" iz Zaječara, uvrštena je u selekciju Festivala "Joakim Vujić" koji je održan u oktobru, u Leskovcu.

Takođe, monodrama "Čučuk Stana - Srpkinja i Grkinja", autora i reditelja Željka Hubača, uvrštena je u selekciju Festivala monodrame i pantomime, koji je ove godine održan u junu, u Zemunu.

Počelo emitovanje serije "Kamiondžije d.o.o" na RTS-u

Serija "Kamiondžije d.o.o" koja je snimana po scenariju Gordana Mihića, a u adaptaciji Željka Hubača, počela je sa emitovanjem 28. decembra 2020. godine. Serija ima 20 epizoda, reditelj je Filip Čolović (koautor adaptacije), izvršni producent NIRA Beograd (producent Nebojša Nele Garić), a glavne uloge igraju Nenad Jezdić i Tihomir Stanić.

Drama Željka Hubača "Sanjao sam da sam se probudio" štampana u časopisu "Scena"

Novi komad Željka Hubača "Sanjao sam da sam se probudio" štampan je u najnovijem broju pozorišnog časopisa "Scena" koji izdaje Sterijino pozorje. Predgovor drami napisao je Željko Jovanović, a časopis je imao promociju na ovogodišnjem Sterijinom pozorju.

Inače, prava na prvo izvođenje ovog komada otkupilo je Narodno pozorište Sombor, a početak proba se očekuje u maju 2021. godine, u režiji pozorišnog reditelja iz Sarajeva, Dina Mustafića. 

Predstava "Bliži nebu" dobila odlične kritike

Predstava "Bliži nebu", po tekstu i u režiji Željka Hubača, koja je u NP Timočke krajine "Zoran Radmilović" u Zaječaru imala premijeru 31. avgusta, 2020. godine, dobila je izuzetno afirmativne kritike pozorišnih kritičara portala Nova S, Svetislava Jovanova, i Trečeg i Drugog programa RTS-a, Aleksandra Milosavljevića (vidi na sjatu www. zeljkohubac.com/Inscenacije drama/Premijerna izvođenja/43.BLIŽI NEBU).

Predstava je učestvovala na festivalu Dani Zorana Radmilovića u Zaječaru, gde je dobila visoku ocenu publike, a za ulogu Bata Guteta glumac Zoran Karajić je dobio Nagradu stručnog žirija Zoranov brk, koju mu je dodelio predsednik žirija, Miroslav Miki Radonjić, direktor Sterijinog pozorja iz Novog Sada.    

Počelo snimanje serije "Kamiondžije"

U Ubu je počelo snimanje serije "Kamiondžije 3" po scenariju Gordana Mihića, a u adaptaciji Željka Hubača. Seriju režira Filip Čolović, a glavne uloge igraju Tihomir Stanić i Nenad Jezdić. Serija će imati 20 epizoda i početak emitovanja se očekuje krajem godine, na prvom programu RTS-a.

Producent serije je produkcijska kuća NIRA, a glavni producent serijala je Nebojša Garić.

Kamiondzije 1

Komad Željka Hubača "Bliži nebu" na sceni NP Zaječar

U februaru su, na Velikoj sceni Narodnog pozorišta u Zaječaru, počele su probe komada Željka Hubača "Bliži nebu" u režiji autora. U podeli su Zoran Karajić, kao gost, Vujadin Milošević, Miloš Tanasković, Ana Tanasković i dr.

Tokom pandemije Korona virusa probe su prekinute, a premijera je najavljena za oktobar 2020. godine.. 

Serija "Vojna akademija 5" najgledaniji sadržaj po ukupnom šeringu

Epizode serije "Vojna akademija 5", njih deset, koje su emitovane u perodu od januara do marta 2020. godine, u subotnjem terminu, sa početkom od 20 časova, bile su 9 od 10 nedelja najgledaniji program na svim televizijama sa nacionalnom frekfencijom, a po ukupnom šeringu ubedljivo najgledaniji sadržaj u merenom periodu.

Scenario za ovu seriju pisali su Željko Hubač, Zorica Cvijetić i Vlada Kecmanović, reditelj je bio Dejan Zečević.

images.jpg

Premijera filma "Vojna akademija 5" u Sava centru

Premijera filma "Vojna akademija 5" za koji su scenario napisali Željko Hubač i Zorica Cvijetić, a koji je režirao Dejan Zečević, održana je u prepunoj Velikoj sali Centra Sava, u sredu, 2. oktobra 2019. godine.

Ovaj film je za manje od mesec dana u bioskopima širom Srbije, ali i u mnogim gradovima u regionu i u jugoistočnoj Evropi, pogledalo više od 100000 gledalaca.

Film, kao i serija od 10 epizoda, čije će emitovanje početi u januaru 2020. godine na prvom programu RTS-a, snimani su u produkciji producentske kuće NIRA, a glavni producent serijala je Nebojša Garić.

VOJNA-AKADEMIJA-by-EDGE-2-1024x683.jpg  

U Zaječaru premijera komada "Bizarno" u režiji Željka Hubača

U Narodnom pozorištu Timočke Krajine "Zoran Radmilović" u Zaječaru, 12. juna je, pred prepunom salom, premijerno izveden komad "Bizarno" Željka Hubača u režiji autora. Publika je dugotrajnim aplauzom ispratila glumce, Miloša Đuričića, Miloša Tanaskovića, Anu Bretšnajder, Jelenu Rajić i Vujadina Miloševića. 

Ovo je četvrta postavka ovog komada, koji je praizvedbu imao u Bosanskom narodnom pozorištu u Zenici 2010. godine, a koji je trenutno na repertoaru Narodnog pozorišta u Beogradu, Šabačkog pozorišta, Narodnog pozorišta u Leskovcu i Teatra "A La Place" iz Tokija.

image 0 02 04 36d4bae660e13c001722f9aa18034889183385ec9f1d4bec189c020013a08c88 V

U Tokiju premijerno izvedena drama "Bizarno"

U Teatru Fusikaden, u Tokiju, u produkciji Teatra A La Place i Teatarskog centra Without Walls, 20. juna 2017. godine održana je premijera komada "Bizarno" u režiji Cujoši Sugijame i u prevodu Branke Takahaši. Predstava je, pred prepunom salom, igrana 10 puta u bloku, do 4. jula. Izvođenjima su prisustvovali brojni japanski pozorištnici, među kojima je bio i Ito Hiroši, profesor na Waseda univerzitetu i dugogodišnji direktor Pozorišnog muzeja u Tokiju, poznati japanski kritičar Eisuke Šićiđi i dr. U okviru izvođenja predstava održane su tri sesije razgovora sa autorom, kojima su prisustvovali, pored publike, i pozorišni producenti, glumci, vlasnici tokijskih teatara i dr, kao i ambasador Republike Srbije u tokiju Nenad Glišić.

Publika se, u anketama koje su deljene uz program predstave, izuzetno pozitivno izražavala o kvalitetu teksta i predstave, a za narednu godinu najavljeno je gostovanje japanske postavke "Bizarnog" u Beogradu.

Plakat ceoFoto poklon 2resize

 

Premijere, festivalska gostovanja

U Akademiji 28. premijerno je, 11. marta 2017, izveden tekst Željka Hubača "Uspavana lepotica" u režiji Mihaila Lađevca. U Zenici, na Festivalu BiH drame, 7. maja, u takmičarskom programu, biće izvedena predstava "Berlisnki zid" koju je u Beogradskom dramskom pozorištu, po tekstu Željka Hubača režirao Milan Nešković. Početkom juna, na Susretima nacionalnih teatara regiona u Podgorici, koji je upriličen povodom 25 godina od otvaranja nove zgrade Crnogorskog narodnog pozorišta, biće izvedena predstava "Bizarno" koju je po tekstu Željka Hubača, u koprodukciji Narodnog pozorišta u Beogradu i Šabačkog pozorišta, režirala Snežana Trišić. Krajem juna, u Teatru La Place u Tokiju, premijerno će biti izvedena japanska praizvedba komada "Bizarno" Željka Hubača.

Scensko čitanje "Bizarnog" u Tokiju

Scensko čitanje dramskog teksta „Bizarno“ Željka Hubača, u prevodu Branke Takahaši izvedeno je 12, marta u „Studiju 543“ u Tokiju, u produkciji Teatra „A La Place“, koji je postavio ovaj komad na repertoar svog teatra za januar 2017. godine. Reditelj scenskog čitanja bio je Cujoši Sugijama, igrali su Hemi Če, Sajaka Torigoe, Tacuja Hirohata, Johe Emae, Takaši Jamada, a muzika je na trubi izvodila Juko Jošikai, inače veliki ljubitelj Guče i učesnik ovog poznatog srpskog festivala.
Nakon prezentacije, održan je okrugli sto na kojem su govorili pozorišni kritičar Eisuke Šićiđi, koji je apostrofirao kvalitet komada i njegovu univerzalnost, s obzirom da je publika sa velikom pažnjom i razumevanjem, uz salve smeha, pratila scensko čitanje, zatim Kazuaki Kameda, inače prevodilac „Balkanskog špijuna“ Dušana Kovačevića na japanski jezik, i učesnici. Među brojnom publikom, koja je sa velikim aplauzom nagradila umetnike, bila je i gospođa Ecuko Cunozaki, supruga bivšeg ambasadora Japana u Srbiji. 

Izjava Branke Takahaši, prevodioca komada „Bizarno“ (inače Beograđanka poreklom):
U publici je bilo i troje naših zemljaka i upoređivala sam njihovu sa percepcijom japanskih gledalaca. Reagovali su na istim mestima kao i naši ljudi. U druženju koje se spontano odigralo posle izvođenja, svi su priznali da ne razumeju šta se dogodilo sa Jugoslavijom, šta je razlog tolike mržnje koja je rasturila zemlju, te da se njihovo iskustvo, socijalno-politički kontekst njihovih života, mnogo se razlikuje od onog što smo mi na Balkanu doživljavali poslednjih dvadesetak godina, ali pošto komad „Bizarno“ nije predavanje iz geopolitike već umetničko delo, tj. korespondira sa duhom, sa osećanjima, pripoveda živote „malih ljudi“, oni nisu imali problema u razumevanju, naprotiv, što je potvrdio i iskren aplauz na kraju scenskog izvođenja.Razgovor posle scenskog citanjaScena iz javnog citanja 3

Premijera "Berlinskog zida" u Beogradskom dramskom pozorištu

Novi dramski tekst Željka Hubača "Berlisnki zid" premijerno je izveden u Beogradskom dramskom pozorištu 9. marta 2016. godine. Reditelj je Milan Nešković, scenograf Mina Lazarević, kostimograf Biljana Grgur, kompozitor Anja Đorđević, a igraju Tanasije Uzunović, Jovo Maksić, Nemanja Oliverić, Paulina Manov, Andrej Šepetkovski i Ljubinka Klarić.

Zaplet ove drame se odvija na Kosovu i Metohiji tokom 1999. godine. Stigmatizovani krvavim etičkim sukobima i Srbi i Albanci razapeti su između borbe za opstanak, žestokih strasti i ljubavi, u "priči o deci koja su predodređena porodicom kojoj ne pripadaju".

 

image 48ffa740d0140a80686cdeea5303eab4e9b436fd975dba01dc9acba56fc5cbc6 V 

Jubilej: 50-to izvođenje "Bizarnog" u Narodnom pozorištu u Beogradu

Drama „Bizarno“, po tekstu Željka Hubača, u režiji Snežane Trišić, izvedena je 12. februara na Sceni „Raša Plaović“ jubilarni 50. put. U ovom crnohumorniom komadu o traumatizovanom društvu i pojedincima koji se leče kroz agresiju, destrukciju i samodestrukciju, igraju Igor Đorđević (Martin, Riči, Dejan), Nikola Vujović (Điđa, Saša, Gaga), Miloš Đorđević (Voja, Milan, Biksa), Sonja Milojević (Katarina, Majda, Svetlana) i Suzana Lukić (Mina, Ksenija, Iva).

U predstavi se, kroz tri priče koje se događaju istovremeno jednoga dana u nekom soliteru, na bizarno duhovit način prelamaju jezivi zločini, smrt, nasilje, ubistva i samoubistva, traume, zavisnosti, seksualno zlostavljanje i ekploatacija žena...

Prva priča događa se na krovu, druga u jednom od stanova višespratnice, a treća u kafiću u suterenu. Kroz ispreplitane sudbine i bizarne slučajnosti od krova do temelja obesmišljeni su životi svih likova, njihove sudbine, ali i smrti.

Soliter postaje metafora hijerarhije i strukture kriminalizovanog i traumatizovanog društva, koja do apsurda izoštrava uzroke i posledice koje nas svakodnevno dovode do ivice simsa.
Dramaturg je Spasoje Ž. Milovanović, scenografiju je uradio Darko Nedeljković, kostime Marina Medenica, a muziku Srđan Marković.

Predstava, koju je Narodno pozorište u Beogradu uradilo u koprodukciji sa Šabačkim pozorištem, premijerno je izvedena 1. oktobra 2013. godine u Šapcu i 12. oktobra na Sceni "Raša Plaović".

Na brojnim festivalima (Sterijino pozorje, Dani „Zorana Radmilovića“, Festival „Joakim Vujić“, Festival praizvedbi...) do sada je osvojila 15. nagrada. Na matičnoj sceni i gostovanjima, „Bizarno“ je videlo  više od 11.000 gledalaca.

Preuzeto sa internet prezentacije narodnog pozorišta u Beogradu

M.Bezbradica

Premijera "Bizarnog" u NP Leskovac

U Narodnom pozorištu u Leskovcu 29. januara 2016, u 20 časova, održana je premijera komada Željka Hubača "Bizarno" u režiji Stanislava Grujića. U predstavi igraju Nataša Stanković, Filip Radivojević, Petra Dimitrijević, Pero Bjeković i Nenad Mitrović.

Ovo je treća postavka ovog komada, koji je svoju praizvedbu imao 2010. u Bosanskom narodnom pozorištu u Zenici, u režiji Petra Kaukova, a drugo izvođenje je bilo 2013. u Narodnom pozorištu u Beogradu (komprodukcija sa Šabačkim pozorištem) u režiji Snežane Trišić. Beogradska izvedba komada "Bizarno" do sada je osvojila čak 15 nagrada (od toga dve Sterijine nagrade) i trenutno je najnagrađivanija predstava na repertoaru Nacionalnog teatra. U februaru ove godine očekuje je i jubilej, 50. izvođenje.

 

 bizarno

"Bizarno" na repertoaru Teatra "A La Place" u Tokiju

U tokijskom teatru "A La Place" u toku su pripreme za početak proba komada Željka Hubača "Bizarno". Javno čitanje prevoda drame na japanski jezik biće organizovano 12. marta 2016. u Tokiju i dan kasnije u Fuđimi (prefektura Saitama). Probe scenskog uobličavanja komada počinju krajem 2016, a premijera se očekuje početkom 2017. godine.
Reditelj predstave je Cujoši Sugijama, a u predstavi igraju Hemi Če, Sajaka Torigoe, Tacuja Hirohata, Johe Emae i Takaši Jamada.
Više o teatru i projektu pogledaj na: 
Bizarre0206 Page 1 1 small
 

Probe "Berlinskog zida" u Beogradskom dramskom pozorištu

U Beogradskom dramskom pozorištu, u režiji Milana Neškovića, počele su probe novog komada Željka Hubača "Berlinski zid". U predstavi igraju Tanasije Uzunović, Paulina Manov, Ljubinka Klarić, Jovo Maksić, Nemanja Oliverić i Andrej Šepetkovski. Premijera se očekuje početkom marta 2016.

 

O drami iz pogovora Svetislava Jovanova knjizi drama Željka Hubača:

Iskoračivši na neposredan način u materijal aktuelne istorije – zaplet se odvija na Kosovu, tokom 1999. godine – Hubač se dramom Berlinski zid upušta u novi sloj istraživanja ljudske sposobnosti za nasilje i praštanje – ali i na novi način artikuliše motiv porodice. Dok je u u Bliži nebu fenomen porodice „samo“ elemenat srozavanja egzistencije likova ili izgubljena vrednost, ovde se porodica pojavljuje kao pokretač, ali i žrtva patnje. Bilo da je reč o albanskoj porodici, gde otac Skender primorava mentalnom ucenom Anu (srpsko-hrvatskog porekla!) da se odrekne njegovog sina Petrita, bilo da se radi o srpskoj, Velimirovoj porodici, unutar koje je snaha Marija suočena sa ljubavlju braće Vasilija i Raška, upravo su uslovnosti porodičnih odnosa ona sila koja – zajedno sa istorijom, ali i mimo nje – urušava živote likova. Upravo to i jeste razlog zbog kojeg Hubač, u tri suptilno naznačena dramska kruga, insistira na pitanju dece – tuđe ili usvojene, prihvaćene ili izgubljene: svet u kojem su nerazrušivi zidovi podignuti unutar ljudi, može preživeti samo ako dozvoli mogućnost prihvatanja tuđeg deteta kao priznanja Drugog.

Nagrade za "Bizarno" na Međunarodnom festivalu glumca u Nikšiću

Na 12. Međunarodnom festivalu glumca u Nikšiću, u konkurenciji teatara iz Makedonije (Dramski teatar Skoplje), BiH (SARTR i MESS), Crrne Gore (Crnogorsko narodno pozorište i Nikšićko pozorište) i Srbije, glumačke nagrade za najbolji parterski odnos na sceni dobili su Igor Đorđević i Nikola Vujović, za uloge u predstavi "Bizarno" Željka Hubača, u režiji Snežane Trišić i produkciji Narodnog pozorišta iz Beograda i Šabačkog pozorišta. Inače, do sada je ova predstava, koja je na repertoaru već dve sezone, osvojila 15 priznanja na brojnim festivalima na kojima je učestvovala (Sterijino pozorje, Dani Zorana Radmilovića, Festival Joakim Vujić, Festival praizvedbi...)

Nagrade za "Bizarno" na Festivalu praizvedbi

Na Festivalu praizvedbi, koji je ove godine održan u Aleksincu, u konkurenciji predstava iz Beograda, Kragujevca, Šapca i Vranja, predstava "Bizarno" osvojila je pet od devet festivalskih nagrada. Stručni žiri, kojim je predsedavao Dr Milivoje Mlađenović, dodelio je specijalnu glumačku nagradu Suzani Lukić, Nagradu za najboljeg glumca Festivala dobio je Igor Đorđević, Nagradu za režiju dobila je Snežana Trišić, a Nagradu za dramski tekst dobio je Željko Hubač. Po glasovima publike, predstava "Bizarno" proglašena je najboljom.  

 

Pročitaj vise

 

 

Uspešno gostovanje "Petra" u Švedskoj

U Stokholmu, u Teatru Giljotin, koji se nalazi u kvartu Vasastan, za koji Šveđani kažu da ima najveći broj pozorišta po glavi stanovnika u Evropi (ima ih više od 30) i u kojem se nalazi poznati Strindbergov Intimni teatar, pred prepunom salom je 10. novembra izveden komad „Petar“ autora Željka Hubača i Katarine Nikolić, u režiji Ane Grigorović, sa Mladenom Soviljem u naslovnoj ulozi. Publika je dugotrajnim aplauzom pozdravila ovu izvedbu, kojoj je prisustvovao i ambasador Republike Srbije u Stokholmu, dr Dušan Crnogorčević. Sutradan je ova monodrama izvedena u Gradskom teatru u Upsali, staroj prestonici Švedske, koja je poznata i po tome što je u njoj svoje prve rediteljske korake načinio Ingmar Bergman. 

DSC 0387 1

Nagrade za "Bizarno" na Danima Zorana Radmilovića

Nagrada "Zoran Radmilovic", za najboljeg glumca Festivala "Dani Zorana Radmilovica“ u Zajecaru, pripala je prvaku Narodnog pozorišta u Beogradu Igoru Ðordevicu, dok je predstava “Bizarno” osvojila Nagradu “Krstomir Milovanovic”, za vizuelni identit.
Ðordevic je prestižno priznanje, jednoglasnom odlukom žirija, u kojem su bili glumica Ana Sofrenovic, reditelj Miroslav Benka i teatrolog Zoran Ðeric, dobio za tumacenje uloga Martina, Ricija i Dejana u predstavi "Bizarno", po tekstu Željka Hubaca i u režiji Snežane Trišic.
- Nakon svih odgledanih predstava u zvanicnoj konkurenciji, žiri je jednoglasno doneo odluku da Nagradu "Zoran Radmilovic" za najboljeg glumca festivala dodeli glumcu Igoru Ðordevicu, koji je bravurozno ostvario, najrazlicitijim glumackim sredstvima, dijametralno razlicite likove Martina/Ricija/Dejana u predstavi "Bizarno" – navedeno je, izmedu ostalog, u obrazloženju.
Inace, Ðordevic je druge festivalske veceri, posle izvodenja predstave, takode jednoglasnom odlukom žirija, dobio i Nagradu "Zoranov brk" za najbolju glumacku bravuru.
Strucni žiri, u kojem su bili dizajner Dragan Ilic, koreograf narodnih igrada Ljubomir Brandušanovic i dizajner – profesor likovne kulture Radmilo Nikolic, odlucio je da Nagrada “Krstomir Milovanovic”, za vizuelni identity pripadne predstavi “Bizarno”.
- Upecatljiva jednostavnost scene Darka Nedeljkovica je u dobroj sprezi sa oštrim kontrastom likova u svim celinama predstave i aspektima produkcije koja je potkrepljena, pre svega, odlicnom glumom. Tri na izgled odvojene, ali i preklapajuce price sa istom minimalistickom scenom glumci svojom vanserijskom izvedbom smeštaju u kontekst prvog, drugog, a pa zatim i treceg ambijenta. Svedeno i cisto svetlo koje prati scenske pokrete i scenski govor osmišljen od strane Tamare Antonijevic i Diane Marojevic Diklic, povecava dinamiku i dramaticnost dobre price…
Ono što je u samom startu predstave bilo impresivno je to da je posle par minuta mogao da se stekne utisak da su likovi deo sivila beogradskih „blokova“, i to mnogo pre nego što je samom pricom to i potvrdeno…
Kostimi Marine Medenice realni i potpuno u sintezi sa likovima koji ih izvode, povecavaju upecatljivost i žalosno komicnu realnost predstave (u savremenom prljavobelo-sivo-crnom, ali i tako našem ambijentu koji pokrepljuje svu frustraciju likova). Sve u svemu, „Bizarno“ svojom snagom i oštrinom vizuelnog identiteta zaslužuje nagradu „Krstomir Milovanovic“ za likovnost na ovogodišnjim „Zoranovim danima“ – piše u obrazloženju žirija.

Premijera monodrame "Petar" u Bitefu teatru

Monodrama "Petar" autora Katarine Nikolić i Željka Hubača, u režiji Ane Grigorović i izvođenju Mladena Sovilja, premijerno je izvedena u Bitef teatru 1. i 2. novembra. Nakon uspešnih premijera ekipa predstave odlazi na gostovanje u Švedsku. Monodrama "Petar" je realizovana u okviru partnerstva između Šarikompani iz Stokholma i Društva za animaciju i razvoj dečjeg dramskog stvaralaštva iz Beograda. Projekat je podržao Švedski institut u okrivu programa „Creative force“za 2014 godinu. 

 Petar

"Lepotica i zver" u Pan teatru

U beogradskom Pan teatru 26. oktobra u 17 časova, pred prepunim gledalištem premijerno je izveden tekst Željka Hubača "Lepotica i zver" u režiji Aleksandre Đurić. U predstavi igraju Milica Janković, Enes Hamidović i Petar Mihajlović. Scenograf je Ivan Pantović, kostimograf Zora Miočinović, kompozitor Vojislav Savić. 

Vidi više o predstavi

Završen Festival u Mladenovcu u selekciji Željka Hubača

Pozorišni festival "Teatar u jednom dejstvu" koji je pod sloganom "Ženski princip", u selekciji Željka Hubača, održan od 7. do 11. oktobra u Mladenovcu, završen je pobedom predstave "Trpele" u režiji Bobana Skerlića, a u izvođenju ansambla Beogradskog dramskog pozorišta. Na Festivalu su učestvovale predstave Pozorišta "Boško Buha" (Gospođa ministarka), Narodnog pozorišta u Beogradu (Kod večite slavine), Šabačkog pozorišta (Tektonika osećanja) i Narodnog pozorišta iz Sombora (Gospođa Olga).

"Bizarno" na jesenjim festivalima

Predstava "Bizarno" Željka Hubača, u režiji Snežane Trišić, rađena u koprodukciji Narodnog pozorišta u Beogradu i Šabačkog pozorišta, učestvovaće 27. oktobra na Festivalu "Dani Zorana Radmilovića" u Zaječaru, a 17. novembra otvoriće Festival praizvedni u Aleksincu.

Nagrade za "Bizarno"

Na ovogodišnjem Sterijinom pozorju, predstava "Bizarno" rađena po tekstu Željka Hubača, u režiji Snežane Trišić, koprodukcija Narodnog pozorišta u Beogradu i Šabačkog pozorišta, osvojila je dve nagrade. Igor Đorđević laureat je Sterijine nagrade za najboljeg glumca, a Suzana Lukić je po odluci stručnog žirija proglašena za najbolju mladu glumicu. Ista predstava je sa 50. Festivala profesionalnih pozorišta Srbije "Joakim Vujić" ponela još dve nagrade, Marina Vukasović Medenica dobila je nagradu za kostim, a Igor Đorđević nagradu za najboljeg glumca. Umetnički ansambl predstave "Bizarno" osvojio je i godišnju Nagradu "Boris Kovač"za umetnički doprinos, koju dodeljuje Šabačko pozorište. 

"Bizarno" na festivalima u maju

Predstava "Bizarno" Željka Hubača, u režiji Snežane Trišić, u produkciji Narodnog pozorišta u Beogradu i Šabačkog pozorišta, 11. maja je učestvovala u takmičarskom programu Festivala BiH drame u Zenici. Dan kasnije ova produkcija je igrana na Velikoj sceni Narodnog pozorišta u Sarajevu, gde je doživela desetominutne stajaće ovacije.

Selektor Festivala "Joakim Vujić" Slobodan Obradović uvrstio je predstavu "Bizarno" u takmičarski program ovog Festivala profesionalnih pozorišta Srbije, koji je trebalo da bude održan u drugoj polovini maja u Leskovcu, ali je zbog elementarnih nepogoda pomeren za septembar.

Predstava "Bizarno" je, po odluci selektora Igora Bojovića, uvrštena u takmičarski program ovogodišnjeg Sterijinog pozorja, gde će biti izvedena 30. maja na Sceni "Pera Dobrinović" Srpskog narodnog pozorišta iz Novog Sada.

"Bizarno je HIT"

U tekstu koji je kritičarka RTS-a, Branka Krilović posvetila značajnim rediteljkim postupcima u 2013. godini, a koji je objavljen u dnevnom listu "Politika" 4. januara 2014, ona između ostalog piše: „'Bizarno' je enegretska bomba, tajfun unutar kojeg se odvija paklena gluma. Igor Đorđević ide preko granica mogućeg. U Narodnom pozorištu, koje je država pustila da se iscrpljuje na neumetničkim potezima, jedna predstava na talasu oduševljene publike iz sveg glasa pokazuje gde je ivica i da pad u mrak samo što nije. (...) Rediteljkin rukopis je bogat visokim skalama, raspaljuje snažnu ekspresiju, otvara zapušene gledalačke arterije. 'Bizarno' je hit!"

  bizarno politika

 

Ista kritičarka je u prilogu objavljenom u Drugom dnevniku RTS-a, 29. decembra 2013, radeći rekapitulaciju najznačajnijih tetarskih događaja u 2013. godini, predstavu "Bizarno" uvrstila među pet najboljih u Srbiji u toj godini.

 

{youtube}UTgDLsMuHUo{/youtube}

Premijera komada "Bizarno" na Sceni "Raša Plaović" u NP Beograd

PREMIJERA ISPRAĆENA GROMOGLASNIM APLAUZOM 

U Narodnom pozorištu u Beogradu, na Sceni "Raša Plaović" 12. oktobra premijerno je izveden komad "Bizarno" Željka Hubača, u režiji Snežane Trišić. Komad je urađen u koprodukciji sa Šabačkim pozorištem u kojem je, takođe, sa velikim uspehom pretpremijerno izveden 1. oktobra. Posle nešto više od sat i 40 minuta nadahnute igre, beogradska publika nagradila je gromoglasnim aplauzom glumačku ekipu u kojoj su bili Igor Đorđević (Martin, Riči, Dejan), Nikola Vujović (Điđa, Saša, Gaga), Miloš Đorđević (Voja, Milan, Biksa), Sonja Milojević (Katarina, Majda, Svetlana) i Suzana Lukić (Mina, Ksenija, Iva). Ovaj crnohumorni komad, koji ima trodelnu strukturu, u okviru koje glumci igraju po tri lika, je priča o traumatizovanom društvu i pojedincima koji se leče kroz agresiju, destrukciju i samodestrukciju.
Kroz tri priče koje se događaju istovremeno jednoga dana u nekom soliteru iz komšiluka prepoznajemo ono što se dešava svakoga dana u mnogim soliterima ovoga grada. Prva priča događa se na krovu, druga u jednom od stanova višespratnice, a treća u kafiću u suterenu. Kroz ispreplitane sudbine i bizarne slučajnosti od krova do temelja obesmišljeni su životi svih likova, njihove sudbine, ali i smrti. Soliter postaje metafora hijerarhije i strukture kriminalizovanog i traumatizovanog društva, koja do apsurda izoštrava uzroke i posledice koje nas svakodnevno dovode do ivice simsa.
U predstavi se na bizarno duhovit način prelamaju jezivi zločini, smrt, nasilje, ubistva i samoubistva, traume, zavisnosti, seksualno zlostavljanje i ekploatacija žena, destrukcija i samodestrukcija, istorijsko i geografsko nasleđe i predodređenje, kroz kataklizmično osećanje beznađa u svakodnevnom životu i odnosima.
U saradničkoj ekipi su Spasoje Ž. Milovanović (dramaturg), Ljiljana Mrkić Popović (lektor), Darko Nedeljković (scenograf), Marina Medenica (kostimograf), Srđan Marković (kompozitor), Jasmina Urošević (organizator), Sandra Žugić (inspicijent), Danica Stevanović (sufler) i Dimitrije Kokanov (asistent dramaturga).

Više fotografija možete pogledati OVDE 

Bizarno na Facebook-u

Bizarno na oficijelnoj internet prezentaciji Narodnog pozorišta u Beogradu

Vidi trejler

 

 

 

U Šapcu pretpremijera komada "Bizarno"

U ŠAPCU PRETPREMIJERA KOMADA "BIZARNO" ŽELJKA HUBAČA, U REŽIJI SNEŽANE TRIŠIĆ

U Šabačkom pozorištu 1. oktobra je pretpremijerno izvedena postavka komada "Bizarno" Željka Hubača u režiji Snežane Trišić. U predstavi, koja je rađena u koprodukciji Narodnog pozorišta u Beogradu i Šabačkog pozorišta, igraju Igor Đorđević, Nikola Vujović, Miloš Đorđević, Suzana Lukić i Sonja Milojević. Autor scenografije je Darko Nedeljković, kostima Marina Medenica, a muzike Srđan Marković. Predstava je 1. oktobra igrana u okviru Revije Šabačkog pozorišta "Na pravom putu", kojom ovaj teatar otvara sezonu, a za glumca večeri je proglašen Igor Đorđević. Premijera je zakazana za 12. oktobar, na Sceni "Raša Plaović" Narodnog pozorišta u Beogradu.